top of page

Despre  noi

raluca iancu urban events scenario.png

RALUCA IANCU

Coordonatorul de oameni și proiecte

Când m-am angajat prima dată, n-aș fi zis niciodată că voi ajunge să lucrez în industria  evenimentelor. Am început în 2008, în vânzări și marketing în industria de beauty, unde am început cu pași „mici”: gestionam toată zona Moldovei.

 

Era un mediu extrem de competitiv și exigent, însă aveam și eu la rândul meu, un „avantaj competitiv”: îmi plăcea și-mi venea natural să mă conectez cu oamenii, să-i ascult și să glumim – nu doar de dragul jobului, ci din drag față de ei. Așa că deseori, îmi spuneau: „Ralu, te așteptăm ca pe ziua de salariu.”

După doi ani am devenit responsabilă pentru Moldova, Dobrogea și sud-estul Munteniei. Am început să organizez și evenimente - tot mai mari - inclusiv internaționale, și să colaborez cu mulți creativi din domeniu. Îmi plăceau tot mai mult ritmul alert și efervescența din spatele fiecărui eveniment.

Patru ani mai târziu, deveneam omul-cheie pentru strategia lor de sales și marketing la nivel național, dar și pentru trainingul echipelor. Tot pe atunci, în 2012, l-am cunoscut și pe Alex, viitorul meu soț.

Un an mai târziu, i-am propus să transforme DJ-ing-ul în business, iar eu să-l ajut. El avea talentul și cunoștea industria de entertainment, eu știam să construiesc echipe și să planific evenimente în cel mai mic detaliu.

 

Timp de 7 ani în care am lucrat full time în corporație, dar și la business-ul nostru de familie. Pe scurt, nebunie curată.

alexandru iancu urban events scenario_edited.png

ALEXANDRU
IANCU

Creatorul de evenimente cu poveste

Înainte să descopăr muzica, lucram ca pompier – și chiar dacă s-a dovedit că nu era asta vocația mea, am rămas mereu „cel care stinge focurile”. La 20 de ani, eram pasionat de muzică, dar nu știam cum și dacă să duc asta dincolo de hobby.

Până într-o zi, când un prieten m-a rugat să-l ajut: trebuia să organizeze un eveniment și avea nevoie și de un DJ. L-am ajutat fără să clipesc. Aveam disciplina din job și din sporturile de performanță, și atunci s-a aprins în mine o scânteie: poate chiar asta era direcția.

Așa am început să fiu DJ part-time. Lucram seară de seară, inclusiv în weekenduri. Eram mereu în căutare de artiști, sunete și moduri prin care să creez mixul potrivit fiecărei petreceri. Făceam constant research despre muzică, trenduri și evenimente. Apoi, am devenit fully-booked cu luni în avans și a trebuit să fac o alegere.

În 2013, mi-am dat seama că zona în care excelez e exact la intersecția dintre muzică, organizare și anticipare. Așa am devenit „omul cu muzica și cu planul”. Timp de șapte ani, împreună cu Raluca, m-am dedicat progresiv creării de evenimente impecabile, care să transmită o poveste. Evenimente despre care să se spună ca au fost  experiențe wow, nu ”obligații la care trebuie să te duci”.

 

Și am început să creăm o rețea de specialiști și artiști în jurul nostru. La început de 2020, am decis să pornim amândoi full-time,
asumat, pe noul drum.

raluca si alex iancu_edited.jpg

Totul părea perfect când am decis ca Raluca să se alăture full-time. Planul era făcut: demisie, vacanță, apoi muncă intensă. Doar că viața a avut alte planuri.

Pe 15 martie, la nici o lună după decizie, eram în lockdown. Vacanța anulată, toate evenimentele puse pe pauză, pe termen nedeterminat.

 

Am trecut prin toate formele de frică, dar am reușit să ne păstrăm colaboratorii și furnizorii aproape. Am traversat împreună cele mai instabile momente ale industriei. Asta ne face azi atât de dedicați parteneriatelor – fie că vorbim de clienți, furnizori sau artiști.

 

De când ne-am unit forțele, am creat peste 1500 evenimente, am lansat conceptul Nunta Altfel, dar și serii de podcasturi pentru a educa și inspira publicul.

 

Am crescut o comunitate de artiști care ne arată constant că prin colaborare putem ajunge mai departe decât prin competiție.

 

Și acum, vrem să te cunoaștem. Să aflăm cum putem contribui la acel moment memorabil, de care să se vorbească și luni bune după.

bottom of page